10 πασίγνωστες προσωπικότητες που δεν υπήρξαν


Ο άνθρωπος από τη φύση του είναι ον στο οποίο διάφορα γεγονότα, επιπτώσεις, καταστάσεις ακόμη και ο ίδιος ο άνθρωπος μπορούν να ασκήσουν μεγάλη επιρροή. Μεγάλο ενδιαφέρον όμως, προκαλεί το πως έχουν καταφέρει κάποια άτομα να επηρεάσουν παγκοσμίως την ανθρωπότητα, χωρίς καν να υπάρξουν.  Ο μύθος γύρω από αυτά τα άτομα, μας προκάλεσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Έτσι λοιπόν, σας παραθέτουμε μια λίστα με τα πιο δημοφιλή άτομα, που άσκησαν σημαντική επιρροή στον άνθρωπο, αλλά δεν υπήρξαν ποτέ. Υπήρχαν εκατοντάδες άνθρωποι από τους οποίους μπορούσαμε να διαλέξουμε, και έτσι αυτό μας βοήθησε να συγκεντρώσουμε ένα αξιόλογο υλικό για το παρόν άρθρο. Ελπίζουμε να συμφωνείτε με τις επιλογές μας.

10. Ο Άγιος Βασίλης

Santaclaus

Το 1931 η γνωστή αμερικάνικη εταιρεία αναψυκτικών Coca – Cola παρουσίασε τον Άι-Βασίλη, έχοντας για πρωτοχρονιάτικα δώρα, τα ίδια τα προϊόντα της εταιρείας και φυσικά στα χρώματα εκείνης. Η διαφήμιση αυτή υπήρξε εμπορικά τόσο επιτυχής που έμελλε να γίνει σήμα δημοτικότητας της ανά τον κόσμο. Η μακρόχρονη χρήση του Άγιου Βασίλη σε διαφημίσεις της Coca-Cola, παγίωσε την εμφάνισή του και ειδικά τα κόκκινα ρούχα του τον έκαναν ευρέως γνωστό. Άλλα αλήθεια αποτελεί πως υπήρξε εφεύρεση της Coca – cola.

Η σημερινή μορφή του Αη-Βασίλη δεν είναι τίποτε άλλο από ένα συνονθύλευμα διαφορετικών μύθων από διαφορετικές εποχές και διαφορετικές περιοχές του κόσμου, που μέσα στο χρόνο μετεξελίχθηκε και συνεχίζει να μεταλλάσσεται σύμφωνα με τις δογματικές επιταγές της κάθε εποχής.

Όλα τα παιδιά, έχουν άψογη συμπεριφορά τα Χριστούγεννα, ώστε ο Άγιος Βασίλης να τους φέρει τα προσδοκώμενα δώρα. Συνήθως αυτός ο εκφοβισμός πετυχαίνει και είναι αποτελεσματικός για την αποφυγή άσχημων συμπεριφορών. Παραδόξως, όμως, ο φόβος εξανεμίζεται πάντα την παραμονή των Χριστουγέννων, όπως ξέρετε ακριβώς όταν ο Άγιος Βασίλης έρχεται.

9. Barbie

Holidaybarbie07Cl

H Βarbie ειναι μια κούκλα μόδας που κατασκευάστηκε από την αμερικάνικη εταιρεία παιχνιδιών, Mattel και ξεκίνησε να παράγεται το Μάρτιο του 1959. Αποτελεί την πιο διάσημη κούκλα του κόσμου, με πωλήσεις που ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο τεμάχια από την έναρξη της εμφάνισης της. Oι πρώτες κούκλες Barbie είχαν κατασκευαστεί στην Ιαπωνία, με τα ρούχα τους ραμμένα στο χέρι από τους Ιάπωνες.

Η Barbie αποτελεί είδος της παγκόσμιας ιστοριάς παιχνιδιών. Χιλιάδες κορίτσια στον κόσμο την θεωρούν μία αληθινή σταρ. Το πλήρες όνομα της Barbie είναι η Barbara Millicent Roberts. Οι γονείς της είναι ο Τζορτζ και η Μάργκαρετ Ρόμπερτς και κατάγεται από την πόλη Γουίλοους του Γουινσκόνσιν. Είναι απόφοιτος Λυκείου κι έχει μία χαλαρή ερωτική σχέση με τον νεαρό Κεν Κάρσον, που εμφανίστηκε ως κούκλα το 1961 και το μικρό του όνομα είναι δανεισμένο από τον γιο της οικογένειας Χάντλερ. Η Μπάρμπι είναι αρκετά ευκατάστατη. Στόχος της Ματέλ είναι να δείξει ότι οι γυναίκες μπορούν να τα καταφέρουν σε κάθε τομέα της ζωής.

Η Barbie πάντως αντιπροσωπεύει μέσα από την «ύπαρξή» της σχεδόν κάθε δυνατή θηλυκή επιλογή τρόπου ζωής και νομίζω, ότι δεν μπορεί να υπάρξει καμία αμφιβολία, ότι αποτέλεσε την αρχή του μονοπατιού, που πολλές γυναίκες αποφάσισαν να πάρουν στη ζωή τους. Βέβαια, δεν ξέρω αν πρόκειται για το καλύτερο πρότυπο που υπήρξε ποτέ, και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στο χαρακτήρα του μικρού κοριτσιού η μίμηση της Barbie και του τρόπου ζωής της.

8. Ρομπέν των Δασών – Robin Hood

Robin460

Ο Ρομπέν των Δασών, δηλαδή ο Ρόμπιν Χουντ, είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς λαϊκούς ήρωες στην ιστορία της Αγγλίας. Η φήμη ότι έκλεβε χρήματα από τους πλούσιους για να τα μοιράζει στους φτωχούς και κατατρεγμένους, πολεμώντας την αδικία, τον κατέστησε έναν από τους πιο αγαπητούς ήρωες παγκοσμίως. Ωστόσο, η ύπαρξη του αμφισβητείται.

Τα ερωτήματα εάν πρόκειται για αληθινό πρόσωπο και ποιος ήταν στην πραγματικότητα δεν έχουν απαντηθεί ικανοποιητικά και πολλές εκδοχές του Ρόμπιν Χουντ έχουν κατά καιρούς παρουσιαστεί. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι ο Ρομπέν των Δασών, όπως έγινε γνωστός, ήταν προϊόν μυθοπλασίας και τις πρώτες αναφορές στο όνομά του βρίσκουμε σε παραδοσιακές μπαλάντες. Οι ιστορίες αυτές μεταφέρθηκαν από γενιά σε γενιά προφορικά και αγαπήθηκαν από το λαό.

Καθώς, οι ιστορίες με ήρωα το Ρομπέν των Δασών διαφέρουν ανά περίοδο, αφού ο ίδιος ο Ρομπέν αλλάζει χαρακτήρα και βιώματα, ανάλογα με τις αξίες και τα ιδανικά που του αποδίδονται κάθε φορά, γίνεται εξαιρετικά πιο δύσκολη η αναζήτηση κάποιου “αρχικού” κι αληθινού Ρομπέν των Δασών.

Συνεπώς, ο Ρομπέν των Δασών αποτελεί κυρίως φανταστικό πρόσωπο, εφόσον το ζήτημα της ύπαρξης του δεν μπορεί να έχει μια οριστική απάντηση.

7. Cowboys

Cowboyonhorse

Το νούμερο 7 αφορά όλα τα αγόρια! Ακόμη και σε απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη μας, όλα τα αγόρια παίζουν κάποια στιγμή το παιχνίδι «καουμπόηδες και Ινδιάνοι». Ο καουμπόι ήταν ένας μεγάλος ήρωας με ένα λαμπρό όπλο, ο οποίος εκπροσώπησε την ηθική των δυτικών ιδανικών: την λεβεντιά, την υπεράσπιση της δικαιοσύνης, την προστασία των γυναικών και των παιδιών.

Η επίδραση της ταινίας του Cowboy είναι αδιαμφισβήτητη σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Αλλά, για όσους πιστεύουν ότι οι καουμπόηδες ήταν υπαρκτά πρόσωπα, έχουμε να τους πούμε ότι ποτέ στην ιστορία δεν υπήρξε κάποια αντιστοιχία του ήρωα με κάποιο αληθινό πρόσωπο, όπως για παράδειγμα ο Άγιος Νικόλαος στην περίπτωση του σημερινού Άγιου Βασίλη, και στην εικόνα που προωθείται από τα διαφημίσεις και τον δυτικό τρόπο ζωής.

6. The Marlboro Man

Marlboro Man

Ο Marlboro Man (ο άνθρωπος Marlboro) είναι όνομα διαφημιστικής εκστρατείας που χρησιμοποιήθηκε για τσιγάρα Marlboro. Η διαφημιστική εκστρατεία ξεκίνησε στις Ηνωμένες Πολιτείες και προβλήθηκε μεταξύ 1954 και 1999. Ο Marlboro Man σχεδιάστηκε για πρώτη φορά το 1954. Η εικόνα περιλαμβάνει ένα στιβαρό καουμπή ή καουμπόηδες να καπνίζουν.

Oι «πραγματικοί άνδρες» δεν καπνίζαν ποτέ τσιγάρα με φίλτρα, γιατί ήταν κάτι που συνήθιζαν μόνο οι γυναίκες. Ο σκοπός της εκστρατείας «Marlboro Man» ήταν κατά κύριο λόγο να κάνει τους άνδρες να ξεκινήσουν το κάπνισμα τσιγάρων με φίλτρο marlboro. Η επίδραση της εκστρατείας είναι απολύτως εμφανής ακόμη και στις μέρες μας σε πολλούς ανθρώπους. Μάλιστα, η συγκεκριμένη εκστρατεία θεωρείται ότι είναι μία από τις καλύτερες σε παγκόσμιο επίπεδο. Ένα γυναικείο προϊόν λοιπόν, που μετατράπηκε σε προϊόν για όλους. Α, και μην ξεχνιόμαστε! Ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας δεν υπήρξε ποτέ.

5. Rosie the Riveter

1941 Rosie1

Πρόκειται για σύμβολο που αντιπροσωπεύει την αμερικανίδα γυναίκα, η οποία εργάζεται στα εργοστάσια στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο για την παραγωγή πολεμοεφοδίων. Η Rosie αποτελεί σύμβολο του φεμινισμού. Μια από τις πιο γνωστές αφίσες που σχετιζόταν με την καμπάνια έχει σλόγκαν We can do it και απεικονίζει μια γυναίκα με ισχυρή αυτοπεποίθηση.Η «Rosie the Rivete»r μπορεί να μην αποτελεί ένα γνωστό όνομα, αλλά η εικόνα της είναι σίγουρα γνωστή και οικεία σε όλους. Η Rosie είπε κάποτε ότι οι γυναίκες μπορούν να κάνουν τα πάντα, και όπως έδειξε το πέρας του χρόνου, το πραγματοποίησαν και το απέδειξαν περίτρανα! Η Rosie κατάφερε σε μία δύσκολη κατά κοινή ομολογία εποχή να κινητοποιήσει μια ολόκληρη γενιά γυναικών, που βρίσκονταν σε ηλικία εργασίας, για να βγουν από το σπίτι και να πάνε στα εργοστάσια, για να βοηθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο στην πολεμική προσπάθεια που πραγματοποιούνταν.Αυτό αποτελεί πιθανώς ένα από τα αξιομνημόνευτα γεγονότα του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Μόλις οι πύλες των εργαζόμενων γυναικών άνοιξαν, δεν ξαναέκλεισαν ποτέ. Όλες λοιπόν, οι γυναίκες που εργάζονται σε παραδοσιακά ανδρικά επαγγέλματα, οφείλουν ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Rosie.

4. Δαίδαλος και Ίκαρος

Daedalus-Icarus-L

Μέσα σε ένα 24ωρο, είναι πλέον δυνατό να πετάξετε από τη μία πλευρά του πλανήτη στην άλλη. Αυτό το γεγονός, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ανθρωπότητας και ίσως να μην συνέβαινε ποτέ, αν δεν υπήρχαν τα μυθολογικά πρόσωπα Δαίδαλος και Ίκαρος!

Η ιστορία θέλει τον Δαίδαλο να κατασκεύασε μηχανικά φτερά για το γιο του, τον Ίκαρο, και από τότε που η ιστορία διατυπώθηκε, ο άνθρωπος έθεσε ως στόχο την κατάκτηση του ουρανού και φυσικά την απόκτηση της ιδιότητας να πετάει… Αυτό τελικά, όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε και σήμερα, έγινε πραγματικότητα και ολόκληρος ο πλανήτης άλλαξε εικόνα και ρυθμούς χάρη σε αυτή την ιστορία, που πρόκειται για κατασκεύασμα της ανθρώπινης φαντασίας και δημιουργικότητας.

Πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν πως υπήρξε αληθινό πρόσωπο που στη συνέχεια μυθοποιήθηκε.

3.The Little Engine That Could

Lilebook

Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας αυτού του παιδικού βιβλίου, είναι ότι η αυτοπεποίθηση, η αισιοδοξία και η σκληρή εργασία, συμβάλλουν δυναμικά στην επίτευξη των στόχων μας, ακόμη και όταν έχουμε να αναλάβουμε δύσκολα καθήκοντα και απαιτητικές υποχρεώσεις. Το βιβλίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε μια ελαφρώς διαφορετική εκδοχή από τη σημερινή, το 1906. Έχει θεωρηθεί από πολλούς ως μια αλληγορία για το «αμερικανικό όνειρο». Η μεγάλη δημοτικότητα μάλιστα αυτού του βιβλίου, ήταν ένας σημαντικός παράγοντας που συνέβαλε στον μεγάλο αριθμό σεμιναρίων αυτοβοήθειας και «θετικής σκέψης» που βλέπουμε σήμερα, καθώς και στη συγγραφή διάφορων σχετικών βιβλίων.

2. Big Brother

Big Brother Theater

Στο νούμερο δύο, μια θέση πριν από την κορυφή, συναντούμε μια σχετικά σύγχρονη προσθήκη σε αυτόν τον κατάλογο, τον γνωστό σε όλους « Big Brother», καθώς επηρέασε τόσες πολλές κοινωνικές διαμαρτυρίες, που έπρεπε να συμπεριληφθεί εδώ. Το όνομά του επανέρχεται κάθε φορά που μια κυβέρνηση προσπερνά μια περιοριστική νομοθεσία, ή έναν νόμο που φαίνεται να αφαιρεί μερικές, αν όχι όλες, από τις ελευθερίες μας και τα απαράγραπτα δικαιώματά μας. Ο καθένας αναγνωρίζει το πρόσωπό του, ο καθένας ξέρει τι σημαίνει ο ίδιος, και όλοι είναι τρομοκρατημένοι στην ιδέα ότι η ζωή μας μπορεί να κυβερνηθεί από μία δική μας εκδοχή πλασματικού χαρακτήρα. Ο Big Brother, φυσικά, δημιουργήθηκε από τον George Orwell για το μυθιστόρημά του «Nineteen Eighty-Four».

1. Ρωμαίος και Ιουλιέτα

Romeo Juliet 1996 1200 L

Ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα, μπορούν να κατηγορηθούν όχι μόνο για ένα μεγάλο μέρος των σκέψεών μας, πάνω στο θέμα «τέλεια σχέση», αλλά νομίζω ότι ευθύνονται και για ένα υψηλό ποσοστό σημερινών διαζυγίων. Τα ζευγάρια αποφασίζοντας να παντρευτούν, αναζητούν το απόλυτο μιας σχέσης, που βασίζεται εξ ολοκλήρου στο πάθος και τον ρομαντισμό, και όταν αρχίζει και… «σκοτεινιάζει» το ειδύλλιο (πράγμα που συμβαίνει πολύ συχνά) αισθάνονται εξαπατημένοι και πιστεύουν ότι ο γάμος τους έχει αποτύχει. Στην πραγματικότητα όμως, ένα παθιασμένο ειδύλλιο δεν απαιτεί κατ’ ανάγκη και έναν υγιή γάμο, αλλά πρωτίστως σεβασμό, αγάπη και φιλανθρωπία. Ο Ρωμαίος και Ιουλιέτα πρέπει να λογοδοτήσουν για πολλά!

What's Your Reaction?
Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
1
Win
WTF WTF
1
WTF

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 πασίγνωστες προσωπικότητες που δεν υπήρξαν

log in

reset password

Back to
log in
Choose A Format
Personality quiz
Trivia quiz
Poll
Story
List
Meme
Video
Audio
Image